Hotel
Phoenicia Leisure - Phoenicia Holiday Resort

TERMENI ȘI CONDIȚII 5% discount targul de turism al Romaniei editae de primavara 2018

Romana
Descriere Regulament: 

Termeni si conditii

Site-ul www.phoeniciahotels.ro, denumit in continuare “Site”, este detinut si administrat de Phoenicia Express SRL.

 

Navigarea pe site-ulwww.phoeniciahotels.ro  urmata de Rezervare echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.

 

 www.phoeniciahotels.roisi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.

 

1. Definitii

 

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul www.phoeniciahotels.ro.

Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Rezervare.

Servicii - orice serviciu mentionat in Rezervare, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Rezervare - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Servicii si sa faca plata acestora.

Vanzator – societatea mentionata mai sus

Contract - o Rezervare confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Servicii.

 

2. Drepturile de proprietate Intelectuala 

 

Continutul site-ului www.phoeniciahotels.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea SOCIETATILOR si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SOCIETATILOR a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. 

 

SOCIETATILE pot oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului .

Utilizarea pe www.phoeniciahotels.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva.  nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

 

3. Exonerarea de raspundere

SOCIETATEA nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la www.phoeniciahotels.ro  sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu,  fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. SOCIETATEA nu sunt raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

SOCIETATEA nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile serviciilor prezentate pe site-ulwww.phoeniciahotels.ro , acestea fiind puse la dispozitia SOCIETATATII de catre furnizori.

Informatiile incluse pe www.phoeniciahotels.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa office@phoeniciahotels.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

www.phoeniciahotels.ro isi rezerva dreptul de a anula rezervarile pentru Serviciile care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

www.phoeniciahotels.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar  nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

 

4. Limita accesului la site

 

Utilizatorii site-ului  pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu , nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate.  nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

 

5. Inregistrarea ca Utilizator

 

Pentru crearea unui cont pe site-ul www.phoeniciahotels.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. www.phoeniciahotels.ropoate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

 

6. Pretul

 

Pretul final platit de Client este format din pretul serviciilor.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului www.phoeniciahotels.ro sunt exprimate in Lei si includ TVA si taxa hoteliera.

 

7. Rezervare

 

Pentru a activa serviciul „Rezervare”, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Rezervare in contul de Utilizator.

Prin finalizarea Rezervarii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Rezervare intarziata, transmisa gresit etc).

 www.phoeniciahotels.ronu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare.

Prin finalizarea Rezervarii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant www.phoeniciahotels.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Rezervarii.

(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de rezervare din partea dvs. Contractul dvs. de a rezerva aceste servicii nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anunțăm că serviciile au fost achitate.)

www.phoeniciahotels.ro poate refuza o Rezervare in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului  /partenerilor;
  • livrare neacceptata in trecut;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca www.phoeniciahotels.roa luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta,  nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Rezervarii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

In anumite situatii si pentru motive justificate, www.phoeniciahotels.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Serviciilor din Rezervare. In aceste situatii www.phoeniciahotels.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Rezervarii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Client si www.phoeniciahotels.ro in momentul primirii de catre Client de la www.phoeniciahotels.ro, prin intermediul postei electronice si/sau apel telefonic a notificarii confirmare.

 

In cazul in care un Serviciu rezervat de catre Client nu poate fi livrat de catrewww.phoeniciahotels.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Serviciului, in termen de maxim 30 zile de la data la care  a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Pentru serviciile aflate la promotie cu disponibilitate "Numar Limitat de  Pachete" este necesara confirmarea noastra anterioara plasarii rezervarii. Altfel, Cumparatorul isi asuma o eventuala lipsa a disponibilitatii, termenul de returnare al sumei platite in avans, daca este cazul, fiind de pana la 30 de zile.

 

8. Facturare – plati

 

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Rezervare. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Serviciile achizitionate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face online sau la sediul serviciilor solicitate daca este cazul. Factura se elibereaza electronic pe email, prin urmare va rugam sa aveti o adresa de email valida in momentul in care faceti o rezervare. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care adresa de email nu este valida.

  

9. Codurile promotionale 

Codurile promotionale oferite de www.phoeniciahotels.ro  prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele servicii sunt incadrate in categoria "Exceptii", servicii asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii rezervarii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Rezervarii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o Rezervare se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Rezervare nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Rezervare.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Rezervare care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@phoeniciahotels.ro care sa contina id-ul Rezervarii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.

Atentie! Promotiile afisate pe www.phoeniciahotels.ro se pot cumula intre ele doar daca este special specificat. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie.

Promotiile sunt aplicate Serviciilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita disponibilitatii.  nu garanteaza disponibilitatea pserviciilor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila. Discountul alocat in cadrul Targului De Turism Din Romania, Editia de Primavara 2018 organizat la Romexpo Bucuresti este in valoare procentuala de 5% si poate fi folosit pentru o singura Rezervare. Codul Promotional va fi trimis de catre www.phoeniciahotels.ro prin intermediul adresei de email leisure@phoeniciahotels.ro  la adresa furnizata de catre Client. Codul unic si poate fi folosit doar de catre persoana care s-a inscris la newsletter-ul www.phoeniciahotels.roin vederea primirii de informatii de marketing si vanzare.

 

 

10. Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale oraganizate de www.phoeniciahotels.ro, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare la standurile inchiriate din cadrul Targului de Turism al Romaniei, editia de Primavara 2018, etc.).

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

 

11.  Prevederi generale

 

Voucher = cod promotional, cupon promotional. 

Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.

Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta.

Orice serviciu, indiferent de promotie va avea o valoare minima,  nu poate comercializa servicii cu valoare zero.

Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.

Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ulwww.phoeniciahotels.ro .

Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.

Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.

Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.

Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.phoeniciahotels.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

 

12. Conditii de aplicare

 

Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de pe aceeasi adresa de email.

Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).

Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte.www.phoeniciahotels.ro  isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.

Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.

In cazul in care serviciile pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor servicii efectiv platite.

Voucherul se aplica numai serviciilor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Serviciile care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.

Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi rezervare. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per rezervare.

In cazul comenzilor care contin mai multe servicii, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui serviciu in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a rezervarii.

Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la rezervarea deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o rezervare plasata in trecut.

 

13. Anulare, refuz, retur rezervare

 

In cazul anularii serviilor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.

In cazul in care o rezervare la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.

In cazul in care o rezervare la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe servicii este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in rezervare daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. www.phoeniciahotels.ro  nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru serviciile anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o rezervare cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.

 

  

14. Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul  ca, inainte de expirarea perioadei de retragere,  sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

www.phoeniciahotels.ro va rambursa Clientului contravaloarea serviciilor in maxim 30 zile de la data informarii facute de catre Client catre  in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
  • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
  • contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
  •  

Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Rezervare este achitata,   se obliga sa returneze suma in maxim 30 zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract.  Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  1. pentru Serviciile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  2. pentru Serviciile achitate cu Op/ramburs-> prin virament bancar;
  3. pentru Serviciile achitate prin celelalte metode de plata -> prin returnare intr-un cont bancar indicat de client 

15. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. 

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

 

16. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

 

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre scotianul.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

 

17. Frauda

 

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului  isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor , alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor , deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

 

18. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

 

 

Tip Hotel: 

© Copyright Phoenicia hotels 2016