Extras din regulamentul intern Phoenicia Leisure

Phoenicia Luxury – Phoenicia Royal – Phoenicia Holiday Resort – Phoenicia Blue View

Stimaţi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat in cadrul locatiilor Phoenicia Hotels și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Mai jos este prezentat un extras din setul de reguli de comercializare, reguli interne si de conduita valabile in perimetrul proprietatilor private : Hotel Phoenicia Luxury, Hotel Phoenicia Royal, Complex Phoenicia Holiday Resort, Complex Phoenicia Blue View.

Regulile sunt elaborate și implementate din respect față de toți oaspeții hotelurilor Phoenicia și față de confortul acestora, dar și în spiritul respectului reciproc și al unei comunicări decente și eficiente între hotel și oaspete. Ignorarea acestor reguli sau încălcarea acestora cu bună știință și în mod repetat, poate activa dreptul legal al proprietarului și managementului hotelului de a selecta clientela.

Comunicarea corecta, decenta si eficienta este solutia oricaror probleme. Un sejur agreabil intr-un hotel implica o relatie onesta intre oaspete si gazda.

Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în hotel şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

 

Vă rugăm să regasiti următoarele reguli de ordine interioara:

Sosirea și plecarea

  • Primirea camerei (check-în) se poate face începând cu ora 16:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune hotelieră (și voucher-ul de cazare- dacă este cazul), pentru a se elibera cheia aferentă spațiului de cazare rezervat. Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12:00; Predarea cardurilor de acces/cheilor la recepție după expirarea perioadei rezervate se va face până cel târziu la ora 12 PM, după ce s-a realizat verificarea camerei de către personalul de serviciu al hotelului;
  • Suplimentarea numărului de oaspeți se va realiza doar dacă capacitatea spațiului de cazare permite, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, să completeze fișa de cazare și să achite diferențele de tarif;
  • În cazul în care, în prima de zi de sejur, se doreşte cazarea înainte de ora 16:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplică o taxă de early check-în în valoare de 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-16:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00. În cazul în care, în ultima zi de sejur, se doreşte eliberarea camerei după ora 12:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă suplimentară în valoare 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12:00 – 17:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru depăşirea orei 17:00;
  • Oaspeții pot lăsa bagajele la recepție, dupa eliberarea camerei, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore, fără costuri suplimentare;
  • În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out).

Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care disponibilitatea hotelului permite acest aspect.

 

Cazare

  • Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea hotelului;

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;

– să nu intre fără permisiunea hotelului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Hotelului;

– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în cadrul locației; intrarea acestora în hotel se va face doar în urmă legitimării şi înregistrării la recepţia hotelului;

– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta locațiilor Phoenicia Hotels, nu este responsabilitatea hotelului ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora; părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului;

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea hotelului. Eventuale defecțiuni tehnice pot apărea oricând. De îndată ce sunt sesizate acestea vor fi anunțate prompt la recepția hotelului, urmând ca în cel mai scurt timp un tehnician să remedieze defecțiunea. O defecțiune neanunțată nu poate fi reparată și nu poate fi reclamată după plecarea oaspetelui din hotel;

– sa nu arunce în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;

– să contacteze de urgenţă recepţia imediat ce a pierdut cheia/cardul de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea cu un document de identitate; orice pierdere va percepe un cost suplimentar pentru înlocuire.

– să informeze personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul, vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseală etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Hotelul îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei oaspetelui şi de a face evacuarea acestuia, fără restituirea contravalorii serviciilor achitate;

– lenjeria de camera (cearceafuri, prosoape, halate, papuci ) este destinată utilizării exclusive în incinta camerei. Este interzisă scoaterea oricărei piese de lenjerie în exterior, la plajă sau piscină;

– prosoapele pentru plajă/piscine se ridică de la Centrul de prosoape, în schimbul cupoanelor primite la recepție, la cerere, în momentul cazării. La eliberarea camerei, se returnează la recepție cupoanele pentru prosoape. Nereturnarea cupoanelor reprezintă pagubă și se taxează ca atare ( 100 lei / cupon );

– orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizării facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare acestora nu este responsabilitatea hotelului;

– introducerea și utilizarea echipamentelor de gătit/încălzit în camerele de hotel ( în afara celor puse la dispoziție de către hotel ) este strict interzisă din motive de siguranță la incendiu, potrivit legislației în vigoare;

– se interzice cu desăvârşire introducerea în hotel de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;

– nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta hotelului;

– gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;

– pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț. Oaspetele trebuie să comunice recepției atunci când efectuează procedura de check-în dacă are nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a se putea onora, în limita disponibilității, solicitarea;

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile hotelului;

Alocarea spațiilor de cazare

  • Pentru locatiile Phoenicia Hotels, spațiile de cazare cuprind fotolii / canapele extensibile, modulare sau fixe. Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazarii. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alăturate sau prezența unui anumit tip de canapea în spațiul de cazare. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercăm să le satisfacem în limita disponibilității.

Restaurant

  • Toate cele trei mese (mic dejun, prânz și cină) vor fi servite în cadrul restaurantului aferent fiecărei locații, în regim bufet suedez.
  • Principiul bufetului este acela al consumului fără restricții de structura sau de cantitate a preparatelor, însă exclusiv în intervalul alocat și exclusiv în salonul dedicat acestui tip de serviciu. Oaspeților nu le este permis să scoată din perimetrul spațiilor alocate servirii tip bufet a oricăror piese de veselă, tacamuri, sticlărie și a nici unui tip de preparate sau de băuturi oferite pentru consum în salon, chiar dacă scopul este păstrarea acestora în camera. Pentru cazuri excepționale medicale se poate solicită asistența șefului de sala;
  • Structura sortimentelor de produse și preparate pentru bufet este stabilită astfel încât să existe cât mai multe opțiuni pentru cât mai multe preferințe, însă fără îndoială că nu pot acoperi absolut toate preferințele. Mesele principale ale zilei prezintă zilnic un sortiment relativ constant, cu alternanțe făcute la fiecare câteva zile asupra tipurilor de produse sau preparate din diferite grupe;
  • Accesul în salonul dedicat în vederea servirii mesei se face în baza precizării la intrare a numărului de camera, a numelui complet al titularului de rezervare și a componenței familiei;
  • Pentru accesul în cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mâna a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-în, care atestă tipul de masă rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspeții;
  • În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul prealabil din partea conducerii. Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Tipuri de pachete

  1. CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun – se servește începand cu a doua zi de cazare și inclusiv în ziua plecării. Băuturi incluse: apă, ceai, cafea, cappucino, ciocolată caldă, băuturi răcoritoare la dozator.
  2.  CAZARE + DEMIPENSIUNE: include micul dejun și masa de prânz – se servește începând cu a doua zi de cazare și inclusiv în ziua plecării. Băuturi incluse: apă, ceai, cafea, cappucino, ciocolată caldă, băuturi răcoritoare la dozator.
  3. CAZARE + PENSIUNE COMPLETA : include mic dejun, prânz și cină – în prima zi de cazare se servește cina, începând cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele și in ziua plecării se servesc doar micul dejun și prânzul. Băuturi incluse: apă, ceai, cafea, cappucino, ciocolată caldă, băuturi răcoritoare la dozator.
  4. CAZARE + ALL INCLUSIVE: include mic dejun, prânz, cină, băuturi alcoolice și nonalcoolice – în prima zi de cazare se servește cina, începând cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele și în ziua plecării se servesc doar micul dejun și prânzul. Băuturi incluse: apă, ceai, cafea, cappucino, ciocolată caldă, băuturi răcoritoare la dozator, băuturi alcoolice ( bere draft, vin alb/roșu la dozator, whisky, vodka, rom, lichior, cocktailuri )
  • Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.
  • Pachetul de bauturi inclus in tipul de masa ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in intervalul de servire al meselor principale), la barul all inclusive de pe plaja si la barul all inclusive de pe piscina.
  • Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.

 

🔔Modificarea, anularea partiala sau totala a serviciilor comandate duce la penalizari,in functie de intervalul de timp in care se face anularea in raport cu data prevazuta pentru sosirea oaspetilor.
In situatia anularilor de rezervare, se percep urmatoarele penalizari:

  • anularea cu mai mult de 7 zile inainte de data prevazuta pentru cazare, pentru rezervarile la tarife standard, se vor percepe penalizari egale cu valoarea primei nopti de cazare;
  • anularea cu mai putin de 7 zile inainte de data prevazuta pentru cazare, pentru rezervarille la tarife standard, se vor percepe penalizari egale cu 100% din valoare totala a serviciilor comandate;
  • anularea rezervarilor cu oferte speciale (inclusiv Early Booking) se penalizeaza cu 100 % din valoarea rezervarii ,indiferent de momentul transmiterii anularii.

In caz de modificare a rezervarii:

  • Hotelul accepta modificari ale elementelor rezervarii (perioada sejurului, tipul de camera, tipul de masa etc.), exceptand numele turistilor, cu mai mult de 15 zile inaintea datei prevazute pentru cazare, contra unei taxe de modificare de 100 euro, ce se aplica suplimentar costurilor care rezulta din actualizarea rezervarii la tariful valabil la momentul solicitarii de modificare;
  • Modificarea se face doar cu acordul scris al hotelului, in urma unei solicitari scrise venite din partea oaspetelui, solicitare ce se confirma in functie de disponibilitate.

Hotelul accepta modificari ale numelor turistilor, cu mai mult de 3 zile inaintea datei prevazute pentru cazare, contra unei taxe de modificare de 50 euro/turist.
Orice modificare facuta depasind termenele limita impuse anterior, se penalizeaza cu 100% din valoarea totala a serviciilor comandate initial.

Piscine

  • Nu este permis accesul la piscine a persoanelor aflate sub influența alcoolului sau a drogurilor;
  • În zona piscinelor este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci,prosop;
  • Este interzisă frecventarea zonei acvatice dacă prezentați simptome de boli dermatologice și leziuni ale pielii, chiar dacă pielea este protejată cu orice fel de pansamente medicale;
  • Copiii pot sta la piscine doar însoțiți de un adult;
  • Niciunul din hotelurile Phoenicia nu este responsabil pentru vătămările suferite de către copii în zona piscinelor, din neglijenta acestora sau a insotitorilor;
  • Pentru copiii cu vârstă de până la 3 ani este obligatoriu utilizarea de pampers special pentru apă;
  • Accesul la piscinele existente in complex este gratuit și permis numai pentru oaspeții hotelului;
  • Folosirea dușurilor înainte de utilizarea piscinelor este obligatorie;
  • Orice persoană care utilizează piscina își asumă răspunderea pe durata utilizării acesteia;
  • Este interzis accesul în bazine în afara programului de funcționare afișat;
  • Este interzis fumatul în perimetrul piscinelor;
  • Este interzis consumul de băuturi în piscine;
  • Este interzisa folosirea paharelor si a veselei de sticlă în perimetrul piscinelor;
  • Este interzis accesul in zona de piscine cu seminte, alimente, fructe;
  • Sunt interzise săriturile de pe marginea bazinului în apă, alergatul, bruscarea, scufundarea cu forță și stropirea cu apă a unui alt înotător. În caz contrar, nu ne asumăm răspunderea asupra unui eventual accident;
  • Accesul în si din piscină se va face doar pe scări;
  • Este strict interzis accesul turiștilor în camera tehnică (depozitul cu substanțe dezinfectante);
  • Toți utilizatorii piscinei sunt obligați să poarte costum de baie. Este interzis scăldatul cu îmbrăcăminte de stradă, tricouri, lenjerie intimă, pantaloni 3/4 etc.;
  • Este interzisă flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea în bazin;
  • Sunt permise toate articolele ajutătoare pentru innotat – plute, fluturași, colăcei etc. Nu sunt permise bărci / saltele gonflabile;
  • Persoanele care nu știu să inoate sau au înălțimea sub 1.20m, trebuie să poarte echipament de protecție;
  • Este strict interzis scăldatul în timpul unei furtuni;
  • Este interzisă aruncarea în apa piscinelor a diferitelor obiecte personale, nisip, pietriș etc.
  • Deşi perimentrul piscinelor este supravegheat video, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsăți obiecte de valoare în nesupravegheate;

Plajă ( aplicabil pentru Phoenicia Blue View )

  • Complexul Phoenicia Blue View pune la dispoziția oaspeţilor săi șezlonguri și umbrele gratuite, în sectorul de plajă Standard, în limita locurilor disponibile.
  • Complexul Phoenicia Blue View pune la dispoziția oaspeților săi și un sector de plajă contra cost , sectorul Premium, ce cuprinde primele rânduri de șezlonguri.
  • Costul unui șezlong in sectorul de plajă Premium este între 2 euro/șezlong si 8 euro/șezlong, în funcție de amplasamentul acestuia și apropierea față de mare.

Plajă ( aplicabil pentru toate hotelurile Phoenicia )

  • Ocuparea șezlongului se face în ordinea sosirii la plajă.
  • Șezlongurile nu se rezervă. Prosoapele, hainele sau alte obiecte lăsate drept rezervare, vor fi ridicate de pe șezlonguri.

Spaţiul de parcare şi autoturismele

  • Hotelurile Phoenicia pun la dispoziția oaspeţilor săi locuri de parcare, în limita disponibilității. Parcarea este permanent monitorizată video;
  • Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsăți obiecte de valoare în interiorul autoturismelor;
  • Parcarea autovehiculelor clienților este gratuită, posibilă în limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezervă locuri de parcare și nici nu percepe taxa. Parcarea ce apartine de hotelurile Phoenicia reprezintă o proprietate privată iar accesul conducătorilor auto în interiorul ei se face doar în condițiile respectării legislației rutiere. Niciunul din hotelurile Phoenicia nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice pagubă sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocării și/sau ridicării, transportării și depozitării lor, pentru bunurile personale lăsate în interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum și pentru orice fel de daune cauzate de oaspeții complexului hotelier sau de terțe persoane, autovehiculelor aflate în parcare.

Siguranța obiectelor personale

  • Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelurilor Phoenicia.

Curs valutar intern

  • Cursul intern al hotelului este fix : 1 Euro = 5 Ron.

Climatizarea

  • Sistemul de climatizare nu funcționează cu ușa de la balcon deschisă sau oscilobatanta.

 

Cod vestimentar

  • Phoenicia Hotels nu practică un cod vestimentar special, dar impune decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal;
  • Nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și recepția locației persoanele îmbrăcate intr-o ținută neadecvată specificului si standardelor impuse de hotel (ex. bust gol etc.).

Fumatul

  • Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta locației, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016). Toate hotelurile Phoenicia au amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu;
  • Hotelurile Phoenicia dispun doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplică o taxă în valoare 150 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul intern al locației de 1 euro=5 ron), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.

Animalele de companie

  • Iubim animalele, însă regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale.

Confidenţialitatea informaţiilor si prelucrarea datelor cu caracter personal

  • Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor;
  • Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice.

Sesizări şi reclamaţii

  • Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în hotel;
  • Reclamațiile ulterioare se vor face în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la dată plecării clienților din hotel, și vor fi analizate, iar hotelul va exprima în scris punctul de vedere în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea acesteia;
  • Nu se vor lua în calcul reclamații ulterioare șederii, ce nu au fost sesizate și în perioada în care turistul a beneficiat de pachetul de servicii.

Managementul hotelurilor Phoenicia se obliga să rezolve orice reclamație primită de la client pe perioada sederii in hotel, în legătură cu serviciile prestate, în maximum 48 de ore de la momentul formulării acesteia.

 

Selectarea oaspeților

  • Clientul trebuie să se conformeze regulamentului de ordine interioara al hotelului. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel și restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale;
  • Oaspetii hotelurilor Phoenicia trebuie să aibă grijă de bunurile din proprietatea hotelului, lăsate în folosința sa, pe perioada cazării;
  • Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz și fără a returna costurile cazării achitate;
  • Ne rezervăm dreptul de a refuză cazarea, servirea în restaurant și accesul în cadrul hotelurilor Phoenicia oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi;
  • Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând hotelurilor Phoenicia va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora;
  • Nu acceptam: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspeţilor hotelului sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel și restaurant oaspeții cu atitudine necorespunzătoare;

Țînând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.

Conducerea hotelului poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul intern al hotelului, fără obligația de a restitui contravaloarea serviciilor achitată de oaspete.

 

 

 

Taxa de promovare a stațiunii

  • În conformitate cu HCL (Hotărârea Consiliului Local Mangalia) nr. 283/23.12.2020 privind instituirea taxei speciale de stațiune în Municipiul Mangalia:

„Art.1 Se aprobă instituirea taxei speciale de stațiune în municipiul Mangalia, începând cu data de 01.01.2021. Taxa specială este necesară pentru inițierea și realizarea programelor de dezvoltare ale destinației turistice integrate Mangalia, precum și pentru sustenabilitatea circulației turistice către zona de sud a litoralului românesc (municipiul Mangalia și stațiunile aflate în administrarea acestuia), prin creșterea competitivității destinației turistice integrate ”Mangalia și stațiuni“ la nivel național, regional și global.

Art.2 Taxa se încasează de la persoanele care beneficiază de servicii de cazare în structurile de cazare turistică clasificate de pe raza municipiului Mangalia și stațiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp, după cum urmează: – persoanele cu vârsta peste 18 ani care beneficiază de servicii de cazare în structurile de cazare turistică clasificate de pe raza municipiului Mangalia și stațiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp, vor plăti taxa de stațiune în valoare de 5 lei/zi/ turist.”

  • În conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Navodari) nr. 2/10.02.2022 cu privire la aprobarea regulamentului pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului in zona de statiune a orasului Navodari, coroborata cu Anexa aferenta HCL Navodari nr. 2/10.02.2022 – REGULAMENTUL pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului, “se aproba introducerea/implementarea de catre unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari, a taxei speciale pentru promovarea turismului care va fi achitata la receptia hotelului in momentul efectuarii check-in-ului, de catre persoanele care beneficiaza de servicii de cazare prin unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari (hoteluri 5, 4, 3, 2, 1 stele, etc.), cu mentiunea ca agentii economici/unitatile de cazare care gestioneaza structurile de cazare au obligatia de a incasa si varsa la bugetul local orasului Navodari taxa speciala pentru promovarea turismului, care va fi in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare exclusiv T.V.A., pentru fiecare noapte de cazare.”

Acest extras din regulamentul de ordine interioara al hotelurilor Phoenicia Luxury, Phoenicia Royal, Phoenicia Holiday Resort si Phoenicia Blue View,  vine în întâmpinarea așteptărilor oaspeților noștri. În cazul nerespectării lui, ne rezervăm dreptul interzicerii accesului în incinta hotelului sau evacuarea din hotel a turiștilor în cauza, fără obligativitatea restituirii sumei achitate.

Considerăm că, orice oaspete, în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Phoenicia Hotels are posibilitatea reală de a se informa și în consecință se poate spune că a luat la cunoștință termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urmă aplicării acestui regulament intern, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Constanța.

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Phoenicia Hotels fără a se face notificări în prealabil.

Clientul ia la cunoștiință termenii, condițiile și regulile de ordine interioara si de conduită  ( afișate în prezentul regulament)  ce se conformează legislației române în vigoare ,  ceea ce reprezintă o acceptare și o obligație din partea clientului să respecte întocmai cele precizate, în caz contrar se poate activă dreptul legal al managementului hotelului de a-și selecta clientela , sens în care Hotelul poate solicita și dispune măsura evacuării clientului din hotel .